Scouting Naaldwijk gaat verhuizen! Onze jongste leden hebben daarom woensdag 17 maart de aftrap gegeven voor een nieuwe periode voor onze vereniging. Op het terrein van ons toekomstige nieuwe clubhuis naast het Prinsenbos in Naaldwijk hebben zij drie wilgen geplant. We zijn nu officieel begonnen met de inrichting van het terrein en met het werven van sponsors .

Onze vereniging heeft al jaren de wens om te verhuizen naar een groener gebied, waar leden meer ruimte krijgen voor outdoor activiteiten dan op onze huidige locatie. Het wordt een duurzaam gebouw, midden in het groen. De afgelopen jaren heeft een groep enthousiaste vrijwilligers hard gewerkt om die wens te vervullen. Nu zijn we op het punt gekomen dat we hulp nodig hebben van de buitenwereld. Hoewel we een goed bedrag gespaard hebben, is dat nog niet genoeg om het nieuwe pand te financieren.

Daarom doen we een beroep op particulieren en bedrijven die de vereniging een warm hart toedragen. Er zijn verschillende sponsormogelijkheden, welke terug te vinden zijn op onze nieuwbouw pagina. Iedere bijdrage helpt de vereniging om hun droom te realiseren en om dan ook de komende jaren uitdagende scoutingactiviteiten te kunnen blijven organiseren voor onze 200 jeugdleden.