Scouting Naaldwijk wil zijn jeugdleden uitdaging en avontuur bieden in een groene en natuurlijke omgeving. In samenspraak met Gemeente Westland en andere betrokken partijen hebben wij de unieke mogelijkheid gekregen om een duurzaam clubhuis te realiseren, direct gelegen aan het Prinsenbos in Naaldwijk.

Locatie Prinsenbos

Ten zuidwesten van recreatiegebied Prinsenbos, heeft Gemeente Westland een locatie gereserveerd voor de nieuwbouw van Scouting Naaldwijk.

Foto © Thierry Schut

Het nieuwe clubhuis

Met trots presenteren we je het ontwerp van ons nieuwe clubhuis. Dit duurzame en multifunctionele onderkomen biedt Westlandse kinderen en jongeren bij Scouting Naaldwijk gegarandeerd een waanzinnige toekomst. Het clubhuis heeft een gebruiksoppervlak van ca. 550 m² en beschikt over meer dan 3.000 m² buitenruimte, waarvan ruim 1.000 m² scoutingbos. Het gebouw is gasloos en wordt gerealiseerd met duurzame materialen. Het zorgvuldig uitgewerkte ontwerp sluit naadloos aan bij de omgeving van het Prinsenbos.

Impressies © Edwin Damen

Het financiële plaatje

Zoals je hieronder kunt zien, hebben we je hulp hard nodig om ons nieuwe clubhuis te realiseren. Het doelbedrag van 280.000 euro, dat we via sponsoring en acties willen inzamelen, hebben we inmiddels bijna bereikt. We zijn ervan overtuigd dat we met jouw inzet ons financiële plaatje rond kunnen krijgen.

Kom in actie!

Alleen samen kunnen we dit doel bereiken, dus doneer vandaag nog en overtuig iedereen die je kent om dit ook te doen. De toekomst ligt in jouw handen.

Doneer nu
€ 260.103 opgehaald
Bereikt 92%
Ons doel € 280.000