Dompel jezelf onder in ons nieuwe clubhuis. Pak je virtual reality-bril erbij, of klik hieronder gewoon rond in je browser om het nieuwe clubhuis te ontdekken. Zo komt de nieuwbouw wel heel dichtbij!

Ontdek ons nieuwe clubhuis

Deze virtuele tour is te bekijken in alle moderne browsers, zowel op je pc en laptop, als op je tablet en mobiel. Volg de pijlen of klik in de deuropeningen om jezelf door het clubhuis te verplaatsen. Sleep met je muis, of swipe met je vinger, om 360° om je heen te kijken.

Virtual reality

Speciaal voor de ‘Oculus Quest 2’ virtual reality-bril, is de onderstaande tour geoptimaliseerd. Beschik je niet over een virtual reality-bril, bekijk dan bovenstaande tour voor het beste resultaat.

De échte realiteit

Deze virtuele beleving geeft een geweldige indruk van onze plannen, maar er gaat natuurlijk niets boven een clubhuis dat is gebouwd met échte en duurzame materialen. Help ons dit project te realiseren en doneer direct. Elke bijdrage, groot of klein, brengt ons dichter bij dat doel. Bedankt!

Doneer nu
€ 260.103 opgehaald
Bereikt 92%
Ons doel € 280.000