Scouts zijn doeners en uitprobeerders. Natuurlijk gaan we op kamp, hiken, zwemmen, abseilen, mountainbiken en kanoën. Maar we zien ook elke week onze vrienden, waarmee we plezier beleven, spellen doen, als team samenwerken en nieuwe uitdagingen aangaan.

Vaardigheden voor het leven

Elke week leren we kinderen en jongeren uit regio Westland vaardigheden die van pas komen op school, in het dagelijks leven, tijdens een sollicitatie, in uitdagende situaties en bij het verwezenlijken van grote dromen. Kortom, vaardigheden voor het leven.

Iedereen is welkom. Elk geslacht, iedere achtergrond. Komen kijken kost je niks en aanmelden kost je hooguit een minuut. Er wacht je gegarandeerd een avontuur bij Scouting Naaldwijk!

Meld je aan. Help je kind zijn of haar ‘ding’ ontdekken: van outdoor activiteiten tot creatieve uitdagingen en digitale avonturen. En alles daartussenin. Vind de groep die bij je past. Stuur ons een mailtje met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf, naar aanmelden@scoutingnaaldwijk.nl. We reageren zo snel mogelijk.

Bevers

5 tot 7 jaar

Meer over Bevers
Welpen

7 tot 11 jaar

Meer over Welpen
Scouts

11 tot 15 jaar

Meer over Scouts
Explorers

15 tot 18 jaar

Meer over Explorers
Kom langs – waar wacht je nog op?

Komen kijken kost je niks. Stuur ons een mailtje met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf. We reageren zo snel mogelijk.

Heb je al vrienden bij Scouting Naaldwijk? Laat het ons weten, of ga gewoon met ze mee!

Meld je aan