Meivakantie 2021: open draaidagen en fotospeurtocht

In de meivakantie is er voor zowel leden als niet-leden van alles te beleven bij Scouting Naaldwijk. Op zaterdag 1 en zaterdag 8 mei organiseren onze onderbouwgroepen open draaidagen. Op deze dagen is iedereen welkom om gezellig mee te spelen met de groepen. Vriendjes van leden zijn dus ook hartstikke welkom!

Fotospeurtocht in Naaldwijk op zondag 9 mei

Daarnaast organiseert onze vereniging een fotospeurtocht op zondag 9 mei. Deze speurtocht kun je gezellig met het gezin doen. De speurtocht start bij Scouting Naaldwijk en kan van 10.00 tot 14.00 worden gedaan.

Deelnemers worden ontvangen met iets te drinken en wat lekkers. Daarnaast zijn er ook nog leuke prijzen te winnen met deze speurtocht. Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan per mail via sponsoring@scoutingnaaldwijk.nl

Schema open draaimiddag zaterdag 8 mei

Tijd activiteit Activiteit Locatie Doelgroep Leeftijd
12.00 – 13.30 uur Open draaimiddag Scouting Naaldwijk Jongens 7 – 11 jaar
14.00 – 15.30 uur Open draaimiddag Scouting Naaldwijk Meisjes 7 – 11 jaar
14.30 – 16.00 uur Open draaimiddag Scouting Naaldwijk Jongens 7 – 11 jaar
15.45 – 16.45 uur Open draaimiddag Scouting Naaldwijk Gemengd 5 – 7 jaar

Doe jij mee aan onze activiteiten?

Dat vinden we gezellig! Laat je ons weten dat je komt? Dat kan door een mailtje te sturen naar sponsoring@scoutingnaaldwijk.nl