Langs deze weg wil Scouting Naaldwijk alle bedrijven, particulieren en fondsen bedanken die een bijdrage hebben geleverd aan de realisatie van onze droom. Sponsors en donateurs, bedankt!

Bakkerij Paul Schalke – Besparingsadviesburo Vink – Biefit Gezondheidswinkel – Elektravon – Eyeron Media – Familie Van Heijningen – Familie Van Leeuwen – Hans, Marijke, Naomi en Jolijn Barendse – Hans Barendse Sr. – Hofman Bouwbedrijf – Hopman Fransen – Jan en Jeanne Groenewegen-Van Paassen – Jan en Leny Bronswijk – Marcel en Ine Batist – Martin en Marjan Uittenbroek – Noviflora – Nico en Nel van der Arend – Pubquiz Damen Vijverberg – Rabobank Westland – Rijkzwaan – Ronald en Els Ton – Roy en Jolanda – Ruitenburg Adviseurs & Accountants Maasdijk – Stichting Jong Talent Westland – Thierry Schut Fotografie – Trees Veenman-Wennekers – VW Vloerbewerking – Woodfever

Naast alle vermeldingen hierboven, willen we natuurlijk iedereen bedanken die heeft bijgedragen middels de symbolische heipalen, wc-potten, planken en vierkante meters gras. Bijzondere dank gaat ook uit naar alle anonieme sponsors en donateurs.

Doneer nu
€ 260.103 opgehaald
Bereikt 92%
Ons doel € 280.000
Doneer nu
RonoBoost

Een sponsor die wij in het bijzonder willen bedanken voor een buitengewone bijdrage aan de realisatie van onze droom is RonoBoost.

Scouting Naaldwijk en RonoBoost
Nieuw clubhuis

Scouting Naaldwijk heeft de unieke mogelijkheid gekregen om een duurzaam clubhuis te realiseren, direct gelegen aan het Prinsenbos in Naaldwijk.

Clubhuis en locatie