De zomervakantie is bijna ten einde en dat betekent dat het nieuwe Scoutingseizoen weer van start gaat! Volgende week vinden de eerste draaidagen plaats en we zijn er klaar voor!

Deze week vond traditiegetrouw de grote schoonmaak plaats. Hierbij steekt de leiding de handen uit de mouwen en wordt het clubgebouw van top tot teen schoongemaakt. Ramen zemen, vloeren dweilen, deurposten soppen, er is geen plekje overgeslagen. Het gebouw staat er stralend bij en is helemaal klaar om weer vies gemaakt te worden tijdens de draaidagen.

De meeste groepen zullen het seizoen starten met het bekijken van de kampfilm en/of foto’s. Hier worden weer even herinneringen opgehaald aan de zomerkampen. Uiteraard zullen de groepen hierbij rekening houden met de coronamaatregelen en de 1,5 meter.

Wij wensen de groepen alvast veel plezier bij het kijken van deze film en foto’s en hebben heel veel zin in de start van het nieuwe seizoen. Tot snel!

Start seizoen Scouting Naaldwijk
Foto: start van het seizoen 2019/2020