In de eerste en tweede week van de zomervakantie zijn de groepen van Scouting Naaldwijk op zomerkamp gegaan. De kampen zijn goed verlopen en alle leden hebben het onwijs naar hun zin gehad.

De kampen vonden dit jaar allemaal in Nederland plaats. Van Mook tot Zandvoort, onze scouts beleefden door het hele land een toffe week. Binnen de kampbubbel was er genoeg ruimte voor activiteiten, spellen en natuurlijk heel veel plezier. Onze leden hebben kunnen genieten van een zorgeloze week, eenzomerkamp waar ze het nog lang over zullen hebben.

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagde afsluiting van het seizoen en kijken nu al uit naar de start van het nieuwe seizoen. Via deze weg willen we ook alle sponsoren bedanken, die onze groepen o.a. hebben voorzien van groente en fruit voor op kamp.

Fijne zomervakantie en tot snel!

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]