Een sponsor die wij in het bijzonder willen bedanken voor een buitengewone bijdrage aan de realisatie van onze droom is RonoBoost. Wij zijn dan ook trots om te melden dat het bos bij ons nieuwe clubhuis de naam van deze sponsor zal dragen: RonoBoost Bos. Dit scoutingbos van ruim 1.000 m² brengt de jeugdleden van Scouting Naaldwijk wekelijks dichter bij de natuur, waardoor zij elke week hun ‘boost’ krijgen.

RonoBoost Bos

Activiteiten in de natuur

Het RonoBoost Bos bestaat uit een variëteit aan bomen, zoals populieren, wilgen, essen en veldesdoorns. Net als RonoBoost, zorgen scouts goed voor de natuur. Dit is één van de kernpunten van de scoutingwet en het RonoBoost Bos is dan ook bij uitstek de plek om op een verantwoorde manier activiteiten te ondernemen in de natuur. Iets waar zowel RonoBoost als Scouting Naaldwijk grote waarde aan hechten.

Innovatieve onderneming

Biologische kracht optimaliseren

RonoBoost heeft voor de agrarische sector een natuurlijke zaadbehandelingsmethode ontwikkeld, met als doel de van nature aanwezige eigenschappen van een gewas te stimuleren en zo de biologische kracht te optimaliseren. Hierbij worden geen toevoegingen of mutaties gedaan, de zaden blijven biologisch onveranderd.

Deze natuurlijke zaadtechnologie kan zowel in de reguliere als biologische teelt worden toegepast en resulteert in een meer groeikrachtige plant met een meer optimale bladstand en een betere vruchtzetting. Zoals Ronoboost aangeeft: “Hierdoor besparen onze gezamenlijke klanten jaarlijks ruim 22 miljoen kubieke meter gas en verbruiken ze flink minder gewasbeschermingsmiddelen, wat bijdraagt aan een beter mileu.”

Wil je meer weten over deze innovatieve onderneming? Lees verder op ronoboost.com

Een mooiere wereld

Nogmaals dank voor de buitengewone bijdrage

De leden van Scouting Naaldwijk streven er altijd naar om de wereld mooier achter te laten dan dat ze deze aantreffen. Dat principe sluit naadloos aan op de missie van RonoBoost. Gezamenlijk maken RonoBoost en Scouting Naaldwijk de wereld van de Westlandse jeugd mooier, met de buitengewone bijdrage aan onze vereniging. Daarom, mede namens alle jeugdleden, nogmaals bedankt!

€ 16.128 opgehaald
Bereikt 40%
Ons doel € 40.000
Doneer nu
Nieuw clubhuis

Scouting Naaldwijk heeft de unieke mogelijkheid gekregen om een duurzaam clubhuis te realiseren, direct gelegen aan het Prinsenbos in Naaldwijk.

Clubhuis en locatie