Bevers zijn kinderen van 5 tot 7 jaar. Het zijn doerakken en deugnieten. Ze zijn nieuwsgierig, hebben plezier en maken nieuwe vrienden. Ze spelen samen, leren nieuwe dingen en helpen elkaar. Elke zaterdagmiddag komen ze samen van 14:30 tot 16:00 bij Scouting Naaldwijk.

Wat doen Bevers?

Bevers doen elke week iets anders. Ze spelen het liefst lekker buiten. Samen met hun leeftijdsgenootjes doen ze leuke spelletjes in een veilige omgeving. Zo leren ze spelenderwijs samen te werken onder leiding van deskundige vrijwilligers.

Hotsjietonia

Het leukste dorp waar je ooit bent geweest!

Bevers spelen in het thema van Hotsjietonia. Dit is een fictief dorp waarin ze allerlei avonturen beleven en figuren ontmoeten. De figuur Stuiter wijst Bevers de weg in deze fantasierijke wereld. Ze doen en leren er van alles en nog wat. Ze knutselen en zingen met Keet en Fleur Kleur, ze leren dingen over de natuur bij Bas Bos en Rebbel, ze horen over andere landen bij Sterre en Steven Stroom, komen tot rust bij Noa en gaan koken met Rozemarijn.

Ook met Professor Plof en Stanley Stekker is er altijd wat te beleven. De verschillende activiteitengebieden zorgen voor een zeer gevarieerd programma, waardoor Bevers elke week iets anders leuks doen. De vaardigheden die Bevers opdoen, worden verder ontwikkeld als zij doorgroeien tot Welpen. Zo blijven kinderen zich continu ontwikkelen bij Scouting Naaldwijk.

Lid worden van Bevers

Het begin van jouw grote avontuur

De eerste stap die je zet om Bever te worden is een aantal keer vrijblijvend bij ons langskomen. Zo kun je ervaren of Scouting bij jou past en dit kost je niks.

Aanmelden

Meld je aan door ons een mailtje te sturen met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf, naar aanmelden@scoutingnaaldwijk.nl. We reageren zo snel mogelijk.

Heb je al vrienden bij Scouting Naaldwijk? Laat het ons weten, of ga gewoon met ze mee!

Lidmaatschap

Zodra het duidelijk is dat Scouting helemaal bij jou past, kun je natuurlijk lid worden. Voor informatie over het lidmaatschap en de kosten kijk je bij Scoutingkleding en kosten.

Kom langs – waar wacht je nog op?

Komen kijken kost je niks. Stuur ons een mailtje met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf. We reageren zo snel mogelijk.

Meld je aan
Kleding voor Bevers

Om mee te doen met Bevers heb je niet meteen een Scoutfit nodig. Zodra je daar aan toe bent, helpen we je vanzelf op weg.

Kijk wat Bevers dragen
Bever leiders

Alle Bevers worden begeleid door deskundige vrijwilligers. Met veel plezier zorgen deze leiders ervoor dat Scouting een veilige omgeving is, waarin iedereen zich thuis kan voelen.

Word vrijwilliger