Het lijkt nog maar kort geleden dat Scouting Naaldwijk het 100-jarig bestaan van de vereniging vierde. Maar de tijd gaat hard: we zijn inmiddels alweer vijf jaar verder. Dit jaar bestaat Scouting Naaldwijk 105 jaar.
En dat moet natuurlijk gevierd worden. Dat gaan we over iets meer dan 2 weken doen. Normaal gaan in mei en juni alle groepen van onze vereniging afzonderlijk van elkaar op weekendkamp. Dit jaar gaan we echter met de hele vereniging weg. In het weekend van 5, 6 en 7 juni verblijven we met ruim 260 mensen in Scoutcentrum Buitenzorg in Baarn. De organisatie is al ruim een jaar bezig om een mooi programma te maken voor alle deelnemers. Alle vier leeftijdsgroepen krijgen een eigen programma voorgeschoteld maar er zijn natuurlijk ook momenten waarop we gezellig met de hele vereniging kunnen eten en andere activiteiten kunnen ondernemen.

Na afloop van het weekend zal hier een verslag verschijnen van het kamp. Maar voor wie ook tijdens het weekend nieuwsgierig is naar wat we allemaal doen wordt er live verslag gedaan van onze belevenissen op de Facebookpagina van Scouting Naaldwijk.