Ieder jaar organiseert Stichting Fancy Fair Naaldwijk een Fancy Fair en een Kerkenveiling ten behoeve van Scouting Naaldwijk en de St. Adrianus Parochie. Stichting Fancy Fair Naaldwijk heeft tot doel om samen te zijn, elkaar te ontmoeten en om middelen op te halen voor onder andere onderhoud aan de kerk en voor activiteiten van de scouting.

Vanwege het coronavirus hebben we helaas moeten besluiten dat voor het jaar 2020 alle activiteiten, waaronder de loterij, de Fancy Fair en de Kerkenveiling te laten vervallen. Uiteraard zullen we het gezellige weekend van het samenzijn missen. Voor nu wensen wij u gezondheid en veel levensgeluk in de komende periode. We hopen u volgend jaar weer te mogen verwelkomen op onze Fancy Fair.

Samen sterk voor Scouting en Kerk.