Op zaterdag 7 september trapt Scouting Naaldwijk het nieuwe seizoen af met een open dag. Iedereen, van jong tot oud, uit Naaldwijk en omstreken is welkom om kennis te komen maken met de vereniging.

Laat je uitdagen! Bij scouting besteden kinderen en jongeren hun vrije tijd op een actieve en uitdagende manier. Samen spelen, leren en samenwerken staan centraal, maar het moet bovenal gezellig zijn. En dat is het zeker!

Tijdens de open dag leren bezoekers op een actieve manier Scouting Naaldwijk kennen. Er staan diverse activiteiten op de planning en er kan ook worden meegespeeld met de bever-, welpen- en scoutsgroepen. Iedereen is welkom op zaterdag 7 september van 14.00 tot 16.00 uur bij Scouting Naaldwijk aan de Van der Hoevenstraat 17A (naast de Binnenhof).