Scouting Naaldwijk draagt graag een steentje bij aan de maatschappij. Dit doen wij op verschillende manieren. Zo gaan wij normaliter tijdens Palmpasen met mooi versierde palmpaasstokken op bezoek bij zieken en ouderen. Dit jaar zat dit er helaas niet in, maar dat weerhield ons er niet van om op zoek te gaan naar een mooi alternatief.

Voor ouderen is deze tijd extra ingrijpend. Maar voor dit paasweekend hadden wij een verrassing! Onze jeugdleden hebben de afgelopen week druk gekleurd, geknutseld en geschreven; 80 kaartjes maar liefst, voor alle bewoners van een verpleeghuis in Naaldwijk. Kanjers zijn het, onze scouts. Ze hebben voor iedereen een leuke boodschap geschreven. De leiding heeft de post inmiddels bezorgd, samen met een fraai plantje en een tros lekkere tomaten. Met dank aan Prominent en Van der Voort potplanten.