Op zaterdag 7 september werd bij Scouting Naaldwijk het nieuwe seizoen afgetrapt met een open dag. Het was een drukke en gezellige middag vol leuke spellen en activiteiten.

Om 14:00 uur werd de open dag afgetrapt met het hijsen van de vlag en een kort potje paardenrace. Hierna waren er binnen en buiten diverse activiteiten waaraan alle aanwezigen deel konden nemen. Denk hierbij aan activiteiten en spellen als Hollandse Leeuwen, ewrtenschieters maken, bankenvoetbal, schminken, marshmallows roosteren en als hoogtepunt de springkussen stormbaan. Het was een hele gezellige en geslaagde middag!

Niet bij de open dag geweest, maar wel benieuwd of Scouting Naaldwijk iets voor jou is? Kom dan tot drie keer vrijblijvend kijken bij een van onze groepen met de uitdagingenkaart. Lees er hier meer over.

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]