Draagt u de vereniging een warm hart toe en wilt u een bijdrage leveren aan de realisatie van het nieuwe clubhuis voor de hele vereniging? Dat komt goed uit, want bedrijven die ons willen helpen onze droom te realiseren zijn wij graag van dienst met de verschillende sponsorpakketten die wij aanbieden. Heeft uw bedrijf interesse in een sponsorpakket? Neem dan contact met ons op via 0653823531 of mail naar sponsoring@scoutingnaaldwijk.nl. Of bestel de pakketten onder de € 10.000,- hier.

[Figuur van flyer][Opklik voor groot formaat flyer]

Sponsorpakketten

Sponsorpakket Bever:

Voor een bedrag van € 500,- krijgt u:

• Vermelding op de website
  • Vermelding op het bouwbord
  • Vermelding in de nieuwsbrief
  • Een uitnodiging voor 2 personen voor de opening van het nieuwe clubhuis

Sponsorpakket Welp

Voor een bedrag van € 1.000,- krijgt u:

• Klein logo op de website
  • Klein logo op het bouwbord
  • Klein logo in de nieuwsbrief
  • Een uitnodiging voor 2 personen op de opening van het nieuwe clubhuis

Sponsorpakket Scout

Voor een bedrag van € 2.500,- krijgt u:

• Groot logo op de website en donatiewebsite
  • Groot logo op het bouwbord
  • Klein logo in de nieuwsbrief
  • Logo op sponsorbord aan terreingrens Scouting Naaldwijk voor 1 jaar
  • Uitgelicht social media bericht x1
  • Een uitnodiging voor 4 personen op de opening van het nieuwe clubhuis

Sponsorpakket Explorer

Voor een bedrag van € 5.000,- krijgt u:

• Groot logo op de website
  • Groot logo op het bouwbord
  • Groot logo in de nieuwsbrief
  • Logo op sponsorbord aan terreingrens Scouting Naaldwijk voor 3 jaar
  • Uitgelicht social media bericht x2
  • Een uitnodiging voor 4 personen op de opening van het nieuwe clubhuis

Topsponsorschap

Voor een bedrag van € 10.000,- krijgt u:

• Sponsorpakket Explorers
  • Bedrijfsnaam op zaal

Hoofdsponsorschap

Voor een bedrag van € 20.000,- krijgt u:

• Sponsorpakket Explorers
  • Bedrijfsnaam op clubhuis

Ons aanbod

Opening nieuwe clubhuis

De opening van het nieuwe clubhuis zal gepaard gaan met een spetterend openingsfeest. Dit is een uitgelezen moment om het nieuwe clubhuis te bezichtigen en met de vereniging en medesponsoren bij te kletsen.

De website

De website vormt de basis voor alle informatie over het nieuwbouwproject, hier zullen geïnteresseerden naar worden verwezen wanneer zij meer willen weten over de voortgang van het project of over mogelijkheden voor sponsoring. Indien u een pakket kiest met een logo (klein of groot) of vermelding op de website, krijgt uw bedrijfslogo of –naam een plekje op de website.

Bouwbord

Tijdens de bouw zal een bouwbord geplaatst worden op de nieuwbouwlocatie van Scouting Naaldwijk. Indien u een pakket kiest met een logo (klein of groot) of vermelding op het bouwbord zal uw bedrijfsnaam of -logo zichtbaar zijn op het bouwbord.

Nieuwsbrief

Alle sponsoren en geïnteresseerden zullen periodiek op de hoogte worden gehouden met een nieuwsbrief. Als u een pakket kiest met een logo (klein of groot) of vermelding in de nieuwsbrief zal uw bedrijfslogo of -naam zichtbaar zijn in de nieuwsbrief.

Sponsorbord aan terreingrens

Rondom het veld van scouting Naaldwijk zullen borden geplaatst worden. Indien u een pakket kiest met een logo (klein of groot) of vermelding op het sponsorbord zal uw bedrijfslogo of -naam zichtbaar onderdeel uitmaken van het sponsorbord.

Social media bericht

Bij de grotere sponsorpakketten bieden wij de mogelijkheid om op de facebookpagina van Scouting Naaldwijk een bericht te delen waarin wij meer vertellen over uw bedrijf, waarbij we uw bedrijf als vereniging nogmaals bedanken voor de ondersteuning bij het project. Hierbij mag u als sponsor input leveren voor het Facebook bericht.

Vrienden van Scouting Naaldwijk lidmaatschap

De vrienden van de Scouting Naaldwijk is een groep die bestaat uit vrijwilligers, oud-leden, ouders en iedereen die Scouting Naaldwijk een warm hart toedraagt. Meer informatie over Vrienden van Scouting Naaldwijk.

Bedrijf