Wat doen Explorers?

Wanneer je lid wordt van Explorers, maak je kennis met veel nieuwe dingen, mensen en activiteiten. Je leest er hier alles over.

Ontdek wat Explorers doen
Kleding voor Explorers

Om mee te doen met Explorers heb je niet meteen een Scoutfit nodig. Zodra je daar aan toe bent, helpen we je vanzelf op weg.

Kijk wat Explorers dragen
Doorgroeien tot leider

Uiteindelijk ben je als Explorer zelfstandig genoeg voor jouw volgende uitdaging.

Meer over leiding geven
Kom langs – waar wacht je nog op?

Komen kijken kost je niks. Stuur ons een mailtje met je naam, je leeftijd en eventueel andere dingen over jezelf. We reageren zo snel mogelijk.

Heb je al vrienden bij Scouting Naaldwijk? Laat het ons weten, of ga gewoon met ze mee!

Meld je aan
Explorer begeleiders

Alle Explorers worden begeleid door deskundige vrijwilligers. Met veel plezier zorgen deze begeleiders ervoor dat Scouting een veilige omgeving is, waarin iedereen zich thuis kan voelen.

Word vrijwilliger