In het weekend van 4, 5 en 6 oktober vindt de Fancy Fair weer plaats bij Scouting Naaldwijk en Partycentrum de Binnenhof. Heel het weekend zijn er leuke activiteiten te beleven voor jong én oud. De Fancy Fair wordt georganiseerd door Scouting Naaldwijk en de St. Adrianus Parochie:  ‘Samen sterk voor scouting en kerk’.

Scouting Naaldwijk en St. Adrianusparochie organiseren dit jaar de 36e Fancy Fair. Het thema van de Fancy Fair is dit jaar tijdreizen. Het gehele weekend zijn er leuke activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen in en rond het scoutinggebouw, die in het teken staan van tijdreizen. De opbrengst van de Fancy Fair komt volledig ten goede aan Scouting Naaldwijk en de St. Adrianus Parochie Naaldwijk

Kerkenveiling
Vrijdagavond 5 oktober start de Fancy Fair om 20.00 uur met de kerkenveiling in Partycentrum de Binnenhof. Hier kan men bieden op de meest unieke uitjes, etentjes en lekkernijen. Daarnaast is het vooral een hele gezellige avond, dus kom zeker kijken!

Fancy Fair
Op zaterdag 6 en zondag 7 oktober staan er diverse activiteiten op het programma. In Partycentrum de Binnenhof is er een Bingo en het bekende Rad van Avontuur, waar weer mooie prijzen te winnen zijn. Voor de kinderen zijn er op beide dagen leuke en uitdagende spellen, waarmee ze een prijsje kunnen winnen. Ook is er een talentenshow waar scoutinggroepen en kinderen hun talenten laten zien.

Locatie: De Binnenhof, Van der Hoevenstraat 17, Naaldwijk
Tijd: vrijdag vanaf 20.00 uur, zaterdag vanaf 13.00 uur en zondag vanaf 12.00 uur.
Kijk voor meer informatie en het programma op: www.fancyfairnaaldwijk.nl

[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]