Na een heerlijk weekend zit de Fancy Fair 2015 er helaas alweer op! Op 2, 3 en 4 oktober hebben honderden scouts, vrijwilligers, ouders en andere geïnteresseerd een prachtig weekend beleefd. Met activiteiten voor jong en oud werd het prachtige bedrag van €80.100,- opgehaald voor Scouting en Kerk.

De opbrengst van het weekend gaat altijd naar de Scouting en naar de Adrianuskerk. Dit geld is hard nodig voor onderhoud aan de Kerk en om te investeren in een mooi gebouw en leuke activiteiten voor de scouts van Scouting Naaldwijk.

Op vrijdagavond werd de Fancy Fair afgetrapt met de jaarlijkse kerkenveiling. Bijna 200 kavels werden geveild aan de hoogste bieder. Kistjes druiven, bonnen voor gezellige activiteiten in het Westland en een gigantisch krentenbrood haalden samen met de andere kavels een mooi bedrag op. En terwijl de volwassenen druk aan het bieden waren, waren de kinderen van Scouting Naaldwijk (in de leeftijd van 12 tot 16 jaar) druk aan het feesten! Een disco met professionele drive-in apparatuur zorgde voor een spetterend feest.

Op zaterdag en zondag konden de jongeren zich vermaken met bijna twintig verschillende spelletjes in het Scoutinggebouw. En dit jaar ontbrak de Talentenjacht ook niet: de scouts hebben gezamenlijk bijna tien prachtige acts opgevoerd. Het was vooral een zwaar weekend voor de jury, die lastig kon kiezen uit zo veel mooie optredens maar uiteindelijk de beker heeft uitgereikt aan Twan en Rein van de Bevers.

Zondagavond is de Fancy Fair feestelijk afgesloten met een gezamenlijk buffet, de trekking van de loterij en een paar zenuwslopende laatste ronden van het Rad van Avontuur.

De vrijwilligers van Scouting Naaldwijk en Adrianuskerk willen iedereen bedanken die Scouting & Kerk hebben gesteund door dit weekend langs te komen om er met ons een gezellig feest van te maken. Volgend jaar is iedereen weer van harte welkom en maken we er weer een unieke belevenis van. Tot dan!