Wat Scouting Naaldwijk zo bijzonder maakt is de grote groep vrijwilligers die zich wekelijks inzet voor de vereniging. Zij maken Scouting Naaldwijk tot wat het is: de allerleukste vereniging van het Westland. En daar zijn we trots op!

Iedere week zorgen de leiders van onze groepen voor een gaaf en uitdagend programma voor de leden. Zij bedenken de activiteiten, maken de spellen en staan wekelijks vol enthousiasme klaar voor hun groep.

Naast leiders zijn er achter de schermen nog veel meer vrijwilligers actief binnen Scouting Naaldwijk. Denk hierbij aan het bestuur en kamp hulpen, maar ook ouders van leden die graag een steentje bijdragen. Het is een hecht en gezellig team, waarin altijd ruimte is voor extra handjes!

€ 258.803 opgehaald
Bereikt 92%