Zaterdag is een bijeenkomst geweest over het jubileumkamp. De presentatie is goed bezocht, de grote zaal zat vol ouders. kunt u de presentatie nog eens terugkijken.

Alle kinderen krijgen deze week een brief mee waar alle belangrijke informatie ook nog eens in staat. Onderaan de brief vindt u een strookje waarmee u uw kind kunt opgeven voor het weekend. Het strookje kunt u tot uiterlijk 31 januari ingevuld inleveren bij de leiding van uw kind. Zij zorgen ervoor dat alle inschrijvingen per groep bij de jubileumcommissie terecht komen.

Het jubileumweekend is van 5 tot 7 juni. We gaan dan met alle kinderen en leiding van de vereniging op kamp in Baarn, om het 105-jarig bestaan van Scouting Naaldwijk te vieren.

U kunt hier de presentatie in .PDF downloaden: 150117Presentatie ouders

IMG_20150117_161749 IMG_20150117_161601