In het weekend van 5, 6 en 7 oktober heeft Scouting Naaldwijk en de kerk weer hun jaarlijkse Fancy Fair.

Het thema van dit jaar is vakantie. Heel het weekend zal de scouting omgetoverd zijn tot een waar vakantieparadijs waar genoeg activiteiten te beleven zijn voor jong en oud!

Op vrijdagavond starten we met de kerkenveiling, waar u kunt bieden om de mooiste kavels. Voor onze scouts starten we de fancy fair feestelijk met de pre-party! Op zaterdag en zondag zijn er verschillende spellen te doen, zoals de kinderactiviteiten, het rad van avontuur en bingo. Ook houden we weer ons talentenshow waar de scouts hun talenten aan de vereniging kunnen laten zien.

Kortom, het belooft weer een mooi weekend te worden. Zet de datum dus alvast in uw agenda!

Voor meer informatie kijk op www.fancyfairnaaldwijk.nl