In het weekend van 7-9 oktober heeft onze jaarlijkse Fancy Fair weer plaatsgevonden. Het weekend was weer zeer geslaagd en  heeft een prachtige opbrengst opgeleverd, namelijk € 88.000! Dit was ongeveer € 8000,- meer dan vorig jaar. Met deze opbrengst kan de kerk investeren in onderhoud en kan de scouting weer mooie en nieuwe programma’s organiseren voor onze jeugdleden.

Het hele weekend stond in het teken van ruimte. De vrijdag trapten we af met de kerkenveiling, waar flink geboden werd op de honderden kavels met leuke uitjes en lekkernijen. Voor de scouts begon het weekend feestelijk met Fancy-Fair Pre-Party.

Op zaterdag en zondag konden de jongeren zich vermaken met bijna twintig verschillende spelletjes in het Scoutinggebouw. En dit jaar ontbrak de Talentenjacht ook niet: de scouts hebben gezamenlijk twintig prachtige acts opgevoerd.  Door de vele aanmeldingen, waren er zelfs twee bekers te verdelen! Eén voor de groepen en één voor een individuele act. Het was een lastige keuze voor de jury, maar er zijn twee goede winnaars uit de strijd gekomen. Voor de groepen is de 1e prijs uitgereikt aan de Binkies. Van de individuele acts heeft Manouk Pfeifer gewonnen met een prachtig live zangoptreden.

Zondagavond is de Fancy Fair ook weer feestelijk afgesloten met een gezamenlijk buffet, de trekking van de loterij en een paar zenuwslopende laatste ronden van het Rad van Avontuur waar nog mooie prijzen verloot zijn.

De vrijwilligers van Scouting Naaldwijk en Adrianuskerk willen iedereen bedanken die Scouting & Kerk hebben gesteund door dit weekend langs te komen om er met ons een gezellig feest van te maken. Volgend jaar is iedereen weer van harte welkom en maken we er weer een unieke belevenis van. Tot dan!

PS. Wilt u de foto’s en/video’s terugzien van de Fancy Fair. Kijk dan op onze Facebookpagina!