Dieren in allerlei soorten en maten, superhelden en heel veel andere figuren; het was weer carnaval op Scouting Naaldwijk!

Afgelopen zaterdag kwamen de Bevers en Welpen geheel in carnavalskostuum naar de scouting. Terwijl de kinderen zich al dansend en springend alvast opwarmde, kwamen er twee vermoeide carnavalsvierders binnen. Ze waren bezig met een wereldrecord carnaval vieren, maar waren na een paar dagen toch wel erg moe. Ze hadden nog maar anderhalf uur te gaan voor het record! Scouting Naaldwijk wist hier natuurlijk wel raad mee door met hen mee carnaval te vieren. Na veel leuke spellen te hebben gespeeld was het aftellen voor het officiële record. Yes! Het is gelukt! Daarna was het tijd voor de polonaise, confetti en carnavalsmuziek om er één groot feest van te maken. Het was weer een geslaagde carnaval.